شايان جونشايان جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
باران جونباران جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

شایان نی نی

23ماهگی شایان جون

1393/11/20 8:29
نویسنده : مامان بهی
895 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امدم با کلی تاخیر معذرت میخوام یک مدته نتونستم بیام و واست مطلب.بذارم امروزم امدم تا بگم مامانی 23 ماهگیت مبارک عزیزم دیروز رفتیم با هم اتلیه و عکس ازت گرفتیم تا تولدت اماده باشن امسال به خاطر دهه فاطمیه تولدت را زودتر میگیریم عزیز دلم اينم يك سري از عكس هاي شايان جون 

مامان جون داريم به تولدت نزديك ميشيم اينقدر شيرين و عاقل شدي كه نگو مامان تازگيا هر چيزي را ميخواهي بگي ميگي يادته 

مثلا هر وقت ميريم خونمون ميرسيم دم خونه همسايمون ميگي يادته رفتيم خونه عمو كرامت و ميخندي

اون روز به بابا ميگي لب تاب چطوري روشن ميشه بابا هم گفت دكمه بالاشا فشار بده روشن ميشه به بابا ميگي اينا كه خودم بلد بودم قه قهه

يا اون شب موقع خواب به من ميگي مامان فهميدم منو صبحا ميبري خونه مامان جون مهين جون يادته منو ميبري گفتم بله عزيزم يادمه ميگم واسه همين بداخلاقي مي كني مي گي بله

تازگيا هم كتاب حسني تميزي خوبه را شبها ميگي واست بخونم و تا 20 بار نخونم هم راضي نميشي اگه از خستگي يك جاشم نخونم خودت ميگي اونجاشا 

اون روز تو آتليه بغل من بودي به بابا مي گي حميد جون جوني منو بغلي كن من و بابا و اقاي نويد عكاس اينطوري شديمتعجب بعدم آرام بعد اقاي نويد ميگه معلومه با اين زبون شيرينش حسابي ازتون استفاده ميكنه ها 

بابايي خيلي دوستت داره شما هم بابايي را دوست داري ديشب دايي ازت پرسيده بابا را بيشتر دوست داري يا مامانا ميگي بابا را من اينطوري شدمغمگین بهت ميگم پس امشب تو بغل بابايي بخواب ميگه نه بغل ماماني يعني فقط مامان را واسه كارات ميخواهي

الهي قربونت برم ميدونم من و بابايي را خيلي دوست داري دوستت دارم شايانم بوس

پسندها (6)

نظرات (5)

مامان ریحانه
29 بهمن 93 10:09
به به دوست عزیزم بعد از یه غیبت طولانی بالاخره اومدید 23 ماهگی آقا شایان مبارک چه عکسهای قشنگ و خوشتیپی گرفته گل پسرمون فدای شیرین زبونیهاش بشه خاله مامانش پسرتونو دست کم گرفتید بابا خودش یه پا مهندس کامپیوتره بچه ها با این زبون شیرینشون خودشونو تو دل همه جا میکنند امیدوارم که قند عسل شیرین زبونت هزار ساله بشه خواهر واسه شایان گل و مامان مهربونش
مامان بهی
پاسخ
lمرسي عزيزم بله بچه ها با اين شيرين زبونياشون تمام خستگي هامونا برطرف ميكنن مرسي همچنين نازنين زهراي گل
مامانى عسل
29 بهمن 93 10:45
شايان جون ماهگردت مبارک.قربونت بشم شىرىن زبون خاله
مامان بهی
پاسخ
مرسي خاله جون خدا نكنه
الهام مامان علیرضا
30 بهمن 93 1:33
23 ماهگی شایان عزیزم رو تبریک میگم مامان بهی یادته یه پسر شیرین زبون و باهوش و خوش تیپ داری؟! یادته؟
مامان بهی
پاسخ
مرسي خاله جون باور كن خودمونم افتاده تو زبونمون و هي مي گيم يادته
♥ایدا♥
1 اسفند 93 17:41
قربونت بشم سایان خان خوشگل به منم سربزنید اپم
مامان بهی
پاسخ
ما بهت هميشه سر ميزنيم خاله
♥ نیکتا ♥
2 اسفند 93 15:29
وای چه پسری ! چه جوری تعجب کرده خاله جونم دوست داشتید به منم سر بزنید خوشحال میشممم
مامان بهی
پاسخ
ممنون كه بهمون سر زدي خاله ما هم بهت سر ميزنيم