شايان جونشايان جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
باران جونباران جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

شایان نی نی

تولد 2 سالگي

1393/12/19 8:17
نویسنده : مامان بهی
578 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارك عزيز دلم 

الهي قربون پسر شيرين و عزيز خودم بشم كه 2 سال پيش ساعت 9.30 دنياي ما را زيبا كردي با آمدنت اينقدر امروز خوشحالم كه نگو دقيقا حس 2 سال پيش را دارم  

خيلي واسم عزيزي خيلي 

امسال جشن تولدت را زودتر گرفتيم آخه با دهه فاطميه مصادف بود  تولدت را 7 اسفند گرفتيم ماماني اينم يك سري از عكس هاي آتليه اي شما 

 

عكس هاي تولدت را هم سر فرصت ميذارم

 

پسندها (6)

نظرات (8)

مامان ریحانه
19 اسفند 93 8:59
۲سالگی شایان جونم مباااااااارک چه عکساس قشنگی گرفته گل پسری خیلی قشنگن عزیزم بهم رمز پست بعدی و میدی
مامان بهی
پاسخ
مرسي خاله جون
مامان زهره
19 اسفند 93 10:58
سلام شایان جونم خیلی نازی سال خوب وخوشی رو برای شما وخانواده محترمت آرزومندم شاد باشید
مامان بهی
پاسخ
مرسی خاله جون همچنین واسه شما و خانواده تون
مامان محمد طاها
19 اسفند 93 15:55
شایان کوچولو تولد 2 سالگیت مبارک عزیزم عکساتم خیلی ناز شدن
مامان بهی
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان ریحانه
20 اسفند 93 11:05
سلام عزیزم دیروز کامنتد به دستم رسیدولی چون فرصت نکردم تاییدشون نکردم دیشب تمام کامنتامو بدون جواب تایید کردم البته با تبلت پسرم چون کامپیوتررو بهمزده بودم وقتی خواستم استفاده کنم سیستم بهم خورده بودبه خاطر همین از تبلت پسرم استفاده کردم بعد از تایید نظرهام نازنین تبلت رو ازم گرفت امروز صبح که اومدم نظرات وپاسخ بدم دیدم بله نازنین خانم پستم وکامل حذف کرده خیلی ناراحت شدم عزیزم رمزت و با عرض معذرت یبار دیگه برام بفرست مرسی گلم می بوسمت
کیان
26 اسفند 93 14:28
به به چه عکسهای قشنگی
مامان بهی
پاسخ
مرسي خاله جون عيدتون مبارك
مامان نوشين و بابا علي
28 اسفند 93 9:28
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. نوروزت مبارک
مامان بهی
پاسخ
عيد شما هم مبارك
مامان سیما
5 فروردین 94 0:53
وای عزیزم چه شایان جون ناز شده خدا حفظش کنه ماشالله
مامان بهی
پاسخ
مرسي خاله جون
♥ایدا♥
7 فروردین 94 17:40
سلام عیدو بهتون تبریک میگم امید وارم عید بهتون خوش گذشته باشه من اپم با هف سینمون و .... بهم سربزنید
مامان بهی
پاسخ
عيد شما هم مبارك عزيزم