شايان جونشايان جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
باران جونباران جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

شایان نی نی

مشهد

1394/3/4 8:07
نویسنده : مامان بهی
397 بازدید
اشتراک گذاری

واي ماماني يك خبر خوش واست دارم داريم ميريم مشهد چند سالي بود ميخواستيم بريم نمي شد خيلي خوشحالم شايانم را دارم ميبرم پابوس امام رضا ما دو شنبه هفته اينده داريم ميريم مشهد و جمعه هم برميگرديم

هم ميريم مشهد هم اينكه نيمه شعبان مشهديم واسه همين خيلي خوشحالم

اينم يك سري عكس همينجوري از شايان  و يك عكسم با خاله

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان ریحانه
4 خرداد 94 22:13
خوش به سعادتتون بهجت جون خیلی التماس دعا عزیزم
مامان بهی
پاسخ
مرسي عزيزم چشم حتما خودمم خيلي دلم هواي حرم را كرده بود
مامان ويانا
5 خرداد 94 9:11
سلام بسیار خوش حال خواهم شد به من رای بدهید عدد 36 رو به 1000891010 ارسال کنید من به دخملی رای دادم
مامان فاطمه
5 خرداد 94 10:54
سلام دوست خوبم.ارمیا جون و پسرخاله ش علی جون در مسابقه نی نی و طبیعت شرکت کردن.اگه مایلید کد 94 و 93 رو به شماره 1000891010ارسال کنید تا گل پسرای ما برنده بشن. برای دیدن عکسا میتونید به وبلاگ مون سری بزنید. منتظر رای شما هستیم...
مامان فاطمه
7 خرداد 94 17:52
سلام گلم.خوشا به سعادتتون.اونجا که رفتین ما رو هم دعا کنین و از خدا برامون بطلبین.خوش بگذره
مامان بهی
پاسخ
سلام مرسي عزيزم چشم حتما خانم فاطمه و مامان گلش را دعا مي كنيم