شايان جونشايان جون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
باران جونباران جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

شایان نی نی

پروژه از شیر گرفتن

1394/3/10 9:29
نویسنده : مامان بهی
662 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

از خوبيات هر چي بگم بازم كمه اينم يك نمونه اش

از اواخر فروردين شروع كردم پروژه از شير گرفتنت را اول شبي يك دفعه خوردي بعد كم كم دو روز يكبار و اين كارا ادامه داديم تا اينكه ديگه از ارديبهشت با شير خداحافظي كردي اينقدر راحت ترك كردي شير را كه همه تعجب كردن نه خودت اذيت شدي نه من را اذيت كردي و به همين مناسبت مرد شدنت مامان جون و خاله اينا روز جمعه  8 خرداد واست كادو اوردن اينم عكساي اون روز ماماني دوستت دارم كه همه جوره مرد شدي چند وقتي هم هست پروژه پوشك گيري را شروع كرديم تا الان كه بد پيش نرفتيم خودم زياد عجله ندارم واسه اين كار وگرنه ميدونم شما مرد تر از اين حرف هايي كه اذيت كني بوس

 

پسندها (6)

نظرات (5)

مامان ریحانه
10 خرداد 94 12:39
تبریک و خسته نباشید به خاطر پایان این پروژه اما میبینی بهجت جون وقتی بچه رو از شیر میگیری دلت میگیره من نتونستم نازنینو با این روش خوبه شما بگیرم چون خیلی وابسته بود مجبور شدم بهویی بگیرمش و خوبم کنار اومد اما همیشه خودم بغض تو گلوم بود احساس میکردم آغوشم خالی شده و دوست داشتم نازنین بازم بیاد تو آغوشمو شیر بخوره ولی خوب چاره ای نیست بالاخره باید یه روزی تموم بشه چه جالب که اقوام واسه شایان جون کادو آوردن چقدرم قشنگ تزیین شده مبااااااااااارکت باشه آقا شایان فکر کنم اون نونونا هم دستپخت خودتونه وای دهنم آب افتاد انشالله که پروژه ی پوشک گیری هم به راحتی تموم میشه بهجت جون ببوووووووووووس شایان نازمو
مامان بهی
پاسخ
منم دلم خيلي گرفت ولي از يك طرفم خيلي خوشحال بودم كه شايان اصلا اذيت نشد بله ما رسم داريم بچه را كه از شير ميگيرن واسش كادو ميارن نه عزيزم اون نونا اسمشون كاكولي است و از مغازه خريداري شده توسط مامان جون مرسي
مامانِ نی نی
16 خرداد 94 10:23
قربونت برم. زیارت قبول.
مامان بهی
پاسخ
مرسي عزيزم قبول حق
کیان
19 خرداد 94 14:26
درود بر اقا شایان که دیگه مرد شده و شیر مامانش رو نمیخوره. گرچه من خودم از چهار پنج ماهگی مرد شدم و دیگه شیر مامانم رو نخوردم
مامان بهی
پاسخ
درود بر شما كه از بچگي مرد شدي
الهام
25 خرداد 94 14:28
پسرم هم از شیر گیرونت مبارک و هم این کادوهای زیبا مبارکت باشه عزیزم راستی پست مشهد یک هم بوده و من ندیده ام!؟ آخه پست بعدی تون مشهد 2 هست؟
مامان بهی
پاسخ
مرسي خاله جون بله پست مشهد بوده ولي فقط در مورد خبر رفتنمون بود واسه همين اين پست را مشهد 2 گذاشتم
مامان فاطمه
4 تیر 94 13:27
موفق باشی عزیزم.
مامان بهی
پاسخ
مرسي عزيزم