شايان جونشايان جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
باران جونباران جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

شایان نی نی

پسر شيرين زبونم

1393/7/2 10:57
نویسنده : مامان بهی
172 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز سرم خيلي درد ميكرد رفتيم خونه به بابايي گفتم حالم خيلي بده بابايي هم توي اشپزخانه بغلم كرد niniweblog.comو سرم را گذاشته بودم روي شونه اش niniweblog.comشما هم تو پذيرايي داشتي بازي ميكردي niniweblog.comكه ديدم با سرعت دويدي آمدي و پاهامو گرفتي تو بغلت و بوسم ميكردي منو بابات شكه شده بوديمتعجب بابايي گفت بيا ديگه خوب خوب شدي بعد گفتي ماني بغل امدم بغلت كنم بغلديدم آمدي تو بغلم و سرت را گذاشتي رو شونم و بوسم ميكني و با دستت ميزني تو كمرم و نازم ميكردي الهي قربونت برم كه اينقدر بزرگ شدي مهربوني فداي دل كوچيك و مهربونت بشم ماماني ديروز همش هواست بهم بود شبم بردمت بخوابونمت گفتم شايان بيا واست قصه بگم و اولش خوب و دقيق نگاهم ميكردي و گوش ميدادي تمام كه شد گفتي ماني قيصه و خنديدي تا ميامدم واست بگم دوباره ميگفتي قيصه باهم ديگه يك عالمه بازي كرديم و خنديديم بعد داشت خوابت ميبرد گفتي آب رفتم آب واست اوردم و يكم خردي دوباره گفتي آب من ميدونستم داري بازي ميكني كه نخوابي گفتم آب ببين تمام شد ديگه بخواب نگاه كردي بهم و خنديدي niniweblog.comو گفتي ناقلا اينقدر بوست كردم شما هم خوشحال شدي و هي بهم گفتي ناقلا بوس

پسندها (6)

نظرات (8)

زهرا
3 مهر 93 13:20
سلام مامان بهی ممنونم که بهم سر زدی حتما انشاالله شما دعا کن همه چی جور بشه واسه همه تون دعا میکنم انشاالله قسمت همه بشه خدا شایان جونم واست حفظ کنه
مامان بهی
پاسخ
مرسي عزيزم
پریسا
7 مهر 93 10:58
خدای مننن چه پسرییی یعنی میشه من یه نی نی مهربون مثل شایان عسلی داشته باشم مامان بهی بهت حسودیم شدا
مامان بهی
پاسخ
سلام مرسي عزيزم نظر لطفته ان شالله مطمئن باش ني ني خوبي ميشه وقتي مامان گلي مثل شما داره حتما خوب و مهربون ميشه
زهرا
14 مهر 93 14:44
عزیزم نوشته بودی که جاریتم جزو بهترین دوستاته خیلی تعجب کردم تا حالا این حرف از کسی نشنیده بودم تازه جاری من اگه خون منو بخوره سیر نمیشه بدجوری دیوونه است در صورتی که من اصلا کاری به کارش ندارم
مامان بهی
پاسخ
بله عزيزم خيلي خانم خوبيه آخه همسنيم حرف هم را هم خوب ميفهميم من چيزايي را واسه جاريم ميگم كه نميتونم واسه هيچ كس بگم محرم اسرار هميم خيلي دوست دارم خيلي تو سختي ها كمك هم مي كنيم و همديگه را راهنمايي مي كنيم.
✿نسیم✿
14 مهر 93 14:46
مرسی عزیزم متشکرم چ پسر نازی خدا ببخشه...
مامان بهی
پاسخ
مرسي عزيزم نظر لطفته ان شاالله قسمت شما هم بشه يك ني ني ناز و تپل مپل
مامانى عسل
16 مهر 93 7:47
عزییییزم.....چه پسر با محبت و دوست داشتنی. خدا همیشه برات نگهش داره عزیزم
مامان بهی
پاسخ
مرسي عزيزم نظر لطفته
مامان سیما
16 مهر 93 14:52
سلام مامان شایان جونی خوبی خوشی وای ماشالله چقدر پسریت شیریته خدا حفظش کنه براتون ما هم خوبیم شکر
مامان بهی
پاسخ
سلام عزيزم شما لطف دارين خدا پسر كوچولو شما را هم حفظ كنه گلم
پریسا
18 مهر 93 2:33
روزت مبارک عشق خاله
مامان بهی
پاسخ
مرسي خاله جوني روز شما هم مبارك پاستيل خوشگله
مامان ایلیا
17 آبان 93 23:28
سلام مامان مهربون ممنون که به ما سر زدید هزار ماشالله به این پسر خوشگل با افتخار لینک شدید
مامان بهی
پاسخ
سلام عزيزم بهم افتخار دادين گل پسرت را از طرف من ببوس