شايان جونشايان جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
باران جونباران جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

شایان نی نی

21 ماهگي

1393/9/19 7:49
نویسنده : مامان بهی
614 بازدید
اشتراک گذاری

الهي قربونت برم ماماني كه مرد شدي ماماني 21 ماهگيت مبارك ديگه كم كم داريم به تولدت نزديك ميشيم دارم فكر مي كنم امسال واست چيكار كنم كه خاطره انگيز باشه ديشب با بابايي واست كيك خريديم niniweblog.comميگي تولد مباركيniniweblog.com و خوشحال شدي از كادوهايي هم كه بابايي واست خريده بود خيلي خوشت امده بود و با يك ذوقي نگاهشون ميكردي و باهاشون بازي مي كردي و مي گي دوسشون دالم حتما عكساشون ميذارم ميدوني ماماني من تنبل نيستما عكسا توي دوربينن و لب تابم بابا با خودش برده من مشكل دارم واسه ريختنشون روي سيستم سر كارم نميتونم بيارمشون ولي قول ميدم از بابا بخوام زودتر اين كارو واسم بكنه قول به قول خودت مدونه(مردونه)كار ها و حرفهايي كه جديدا ياد گرفتي

وقتي ناراحت ميشي مي گي ناياخت شدم گيه مي كنم niniweblog.comوقتي با بابايي  كار داري صداش مي كني بابا حميد آقا حميد اونوقته كه بابايي مياد و اول يك بوست مي كنهبوس و بعدم هر كاري داشته باشي انجام ميده يك كاري هم كه خيلي دوست داري اينه كه بري سر فريزر و گوشت يا مرغ در بياري و بعد با تبر اسباب بازي كه خريدي به قول خودت تقه تقه اش كني شاکی و باباجون بهت ياد داده دستتا مياري بالا و مي گي چاكريم الهي فدات بشم كه كامل حرف ميزني و جمله بنديات هم تقريبا درست شده و ميتوني فعل ها را درست و به موقع بگي پسر باهوش من ديروز رفتي پيش بابات ميگي بابا بغلي كن بابا حواسش به گوشيش بود دوباره گفتي بابا بغلي آقا شا گناه داله بابايي هم بغلت كرد و يك عالمه بوست كرد و قربون صدقه ات رفت خيلي مامان شيرين شدي به مامان جون هم مي گي مامان جون مهين جون دايي سجاد هم چند روزه مريض شده مسموم شده و معده اش درد ميكنه هي راه ميري و ميري پيشش ميگي بختر شدي؟ ديشب هم كه پيش هم خوابيديم مي گي مامان حبس بزنيم بهت گفت خوب بگو ببينم چه خبرا مي گي داي سجا سيوم زده چبس زده دسش گفتم كجا رفت سرم زد گفتي مغازه منظورت بيمارستان بود مي گم شما كجا بودي گفتي بغل مامان جون نششته بودم گفتم دايي دستشا سرم زده بود تو چيكار كردي ميگي بوش بوش الهي قربونت برم كه دوست داري حرف بزني و اينقدر مهربوني كه نگو  

پسندها (6)

نظرات (8)

کیان
19 آذر 93 10:21
آفرین به این پسر شیرین زبون
مامان بهی
پاسخ
مرسي خاله
مامان ریحانه
19 آذر 93 10:38
الهههههههههههههی من فدای این شایان گلی بشم با این شیرین زبونیاش دلم می خواست بودمو درسته قورتش می دادم آخه می دونی بهی جون من عاشق این غلط غلوط حرف زدن بچه هام ای جااااااااانم از طرف من همچنین یه بوس محکمش کن جیگر خاله رو
مامان بهی
پاسخ
مرسي عزيزم اين بوسم واسه نازنين زهراي گل
مامان فاطمه
19 آذر 93 22:42
خدا رو شکر به خاطر شیرین زبونیهای شایان جون.
مامان بهی
پاسخ
مرسي عزيزم
مامان ریحانه
20 آذر 93 21:23
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__ گل برای گل
مامان بهی
پاسخ
مرررررررررررررررررررسي عزيزم
مامان روژینا
23 آذر 93 8:45
هزار تا بوس واسه پسملی شیرین زبونم21 ماهگیت مبارک عشق خاله
مامان بهی
پاسخ
مرسي خاله جوني رژينا گلي را ببوس
مامان محمدطاها
23 آذر 93 10:42
آفرین به این پسر نازنین به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم
مامان بهی
پاسخ
مرسي خاله چشم بهتون سر زديم
مامانى عسل
24 آذر 93 6:54
عزىز شىرىن زبونم. اقا شا هىچوقت ناىاحت نبىنمت.بوس بوس
مامان بهی
پاسخ
مرسي عزيزم همچنين عسل گلي