شايان جونشايان جون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
باران جونباران جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

شایان نی نی

خبراي مهم

1394/3/25 13:01
نویسنده : مامان بهی
753 بازدید
اشتراک گذاری

واي ماماني چي بگم خودمم تو شكم ديروز رفتم ازمايش چند روزي بود پري خانم عقب افتاده بود اصلا فكرشم نمي كردم فكر مي كردم از قرصها و سفري كه رفتيم هست ولي با تعجب ديدم باردارم از ديروز تو شوكم خيلي خيلي نگران توام مامان همش فكر مي كنم به تو ظلم كردم نميدونم چيكار كنم خدايا خودت كمكم و كن و راه درست را بهم نشون بده خيلي ناراحتم نميدونم چرا فكر مي كنم به تو ظلم كردم چون ميرفتم سركار حالا كه ميخواستم نرم و پيش تو بمونم تا بيشتر حسم كني و منم حست كنم داره كس ديگه اي مياد دارم ميتركم داغونم گریه

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان ریحانه
25 خرداد 94 13:12
وااااااااای خدای من مبااااااااااارکه بهجت جووووووون یه نی نی ناز دیگه حالا واسه چی انقدر ناراحتی به نظرم خوبه تفاوت سنیشم با شایان جون کمه میخواستی مثل من باشه که نه سال و دو ماه با هم تفاوت سنی دارن و اصلا همدیگه رو درک نمیکنن اتفاقا چون مامانت اینا بهت نزدیکن میتونن کمکت باشن من باور کن به خاطر غربت ودست تنهایی دیر بچه آوردم گفتم بذار پوریا بتونه خودش کاراش و انجام بده و به من وابسته نباشه حالا خواهر این ناراحتی تو ناشکریه خدا رو شکر کن و به خودش توکل کن انشالله که از این شوک بیرون میای و با لبی خندون قبولش میکنی بازم مبارکه
مامان بهی
پاسخ
نميدونم چيم شده فقط حس مي كنم به شايان ظلم كردم نميدونم چرا اين حس ولم نمي كنه تو رو خدا واسم دعا كن خيلي داغونم خيلي مرسي از محبتت
الهام
25 خرداد 94 14:24
این که نگرانی نداره عزیزم خیلی هم خوبه! خدا رو شکر من که خیلی بهتون تبریک میگم
مامان بهی
پاسخ
رسي از دلداريتون ممنون از تبريكتون
مامانِ نی نی
26 خرداد 94 10:02
مبارک باشه عزیزم. چرا فکر می کنی بهش ظلم کردی. با اومدن یه بچه دیگه به شایان لطف کردی. چون دیگه تنها نیست. چه بهتر دوتاشونو با هم بزرگ می کنی و سالها بعد از خودت ممنون می شی که دو تا بچه داری که همیشه کنار هم هستند. تصور کن اگه بچه ت تک باشه. یا اختلاف سنی زیادی با خواهر یا برادرش داشته می تونه ارتباط برقرار کنه؟ یه وقت ناشکری نکنی. روزگار منو ببین و شاکر باش بابت نعمت دوباره ی خدا. منم دعا کن.
مامان بهی
پاسخ
مرسي عزيزم ان شالله به زودي زود يك ني ني خوشگلم خدا به شما بده نگران نباش من از امام رضا واست يك ني ني خواستم ان شالله به زودي زود بهت ميده
مامان نوشين و بابا علي
28 خرداد 94 12:21
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای جیغ و دیت و هورا . انشالله خیره. اصلا ناراحت نباش . اتفاقا خیلی خوبه . فاصله سنی کم برای برادر و خواهرا خیلی خوبه . من دوست دارم زودتر بعدی رو بیارم. مبارک باشه
مامان بهی
پاسخ
مرسی عزیزم ناراحتیم واسه حضور دومی نیست میگم فعلا زود بود نگران شایانم که نکنه اذیت بشه خدا شاهده نا شکری نمی کنم الان با وضعیت جدیدم کنار امدم و راضیم به رضای خدا
مامان نوشين و بابا علي
28 خرداد 94 12:24
تو رو خدا ناشکری نکن. از خدا بترس. ناشکری نکن. خیلیا ارزوشون بچه است
مامان بهی
پاسخ
مرسی چشم ان شالله همه منتظرا هم بچه دار بشن به همین زودی
مامانِ بی قرار
3 تیر 94 9:30
عزیز دلم ان شالله روزهای شیرینی در انتظارته. به خود خدا قسم می خورم نعمتی بالاتر از اتفاقی که در زندگیت افتاده نیست. خدا رو شکر. ان شالله سلامت بدنیا بیاد.
مامان بهی
پاسخ
مرسي عزيزم ان شالله قسمت شما هم چندتاش بشه
مامان فاطمه
4 تیر 94 13:30
مبارک خانومی.راضی باش به رضای خدا.استرس رو از خودت دور کن که روی بچه خیلی تاثیر میذاره.
مامان بهی
پاسخ
مرسي ديگه باهاش كنار امدم
کیان
21 تیر 94 11:28
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خوش به حال شایان که دیگه مثل خیلی از نی نی ها تنها نمیمونه و یک هم بازی داره. من از اونهایی که چند تا بچه داره شنیدم که بزرگ کردن بچه دوم مثل آب خوردن می مونه در مقایسه با بچه اول . خوش به حال شایان که میشه دا داش بزرگتر خوش به حات شایان جون تبریک میگم . ایشالله سالم باشه
مامان بهی
پاسخ
مرسي عزيزم ان شالله كه واقعا خوش به حال شايان بشه ان شالله قسمت شما
مامان نوشين و بابا علي
15 شهریور 94 10:26
عزیزم هر وقت میام این پستتو میخونم از خوشحالی اشک میریزم . منم دوست دارم دومی رو زودتر بیارم
مامان بهی
پاسخ
مرسی عزیزم ان شالله قسمت شما هم به زودی یک نی نی دیگه بشه