شايان جونشايان جون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
باران جونباران جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

شایان نی نی

سالگرد ازدواج

1394/4/24 10:08
نویسنده : مامان بهی
864 بازدید
اشتراک گذاری

دقيقا 24/4/1389 بود كه من و بابايي در چنين شبي با هم زير يك سقف رفتيم و زندگي دو نفره مونا شروع كرديم نميدوني چقدر منتظر اين شب بوديم اخه ما دو سالم نامزد بوديم خيلي روز و شب باشكوهي بود از بابايي بابت همه چيز ممنونم چون عروسيم جوري برگزار شد كه هميشه دوست داشتم فردا صبح عروسي هم با بابايي رفتيم ماه عسل اول مشهد و بعد شمال خيلي خيلي بهمون خوش گذشت الان بعد اين چند سال خانواده مون چهار نفري شده البته سه نفر و نصفي. امشب با بابا حميد و شما سه نفري رفتيم شام مثل هر سال هتل آزادي همنجايي كه مراسم عروسيمونا گرفتيم اين قراره هر سالمونه كه شام شب سالگرد ازدواجمونا اونجا بخوريم خوب بود هر چند حال ماماني زياد خوب نبود و لي باور كن دست خودم نيست اينروزا خيلي حساس و بداخلاق شدم اگه يك موقع ناخواسته ناراحتت كردم ببخش مامانا قربون اون قلب مهربونت برم من

اينم يك عكس سه نفره از خودمون

عصرانه شايان جديدا علاقه زيادي بهش پيدا كرده و من واسش درست مي كنم

اولين سازه شايان

شايان روي ميز جاي مورد علاقه اش در حال انگور خوردن

 

پسندها (6)

نظرات (8)

مونا مامان باران
25 تیر 94 14:59
سلام عزیزم . طاعات قبول . مبارکه سالگرد ازدواج و نی نی دوم . منم مثل تو بودم . منتها فرزند اولم 18 ماهش بود که باردار شدم و روزهای سختی رو گذروندم . چون من دست تنها بودم اما انگار شما الهی شکر مادرت نزدیکته . توجهتون رو بعد از تولد نی نی از شایان کم نکنین . دوست داشتی به وبلاگ ما سر بزن و آینده خودتو ببین . . . !
مامان بهی
پاسخ
سلام عزيزم خوش حال شدم كه به ما سر زدي چشم حتما بهتون سر ميزنيم مرسي بابت تبريكتون
الهام
28 تیر 94 20:15
سلام عزیزم تبریکات صمیمانۀ من و بپذیرید و سالگرد عقد ما 23 تیر هست که اونو به عنوان سالگرد ازدواج می شناسیم ایشالا حالتون به زودی بهتر بشه و قدم نی نی براتون پرخیر و برکت باشه. خیلی خوشحال شدم از دیدن روی ماهتون عزیزم شایان دوست داشتنی رو می بوسم که اینقدر سازه های زیبا می سازه خصوصی دارید
مامان بهی
پاسخ
سلام عزيزم مرسي سالگرد ازدواج شما هم مبارك ان شالله ساليان سال در كنار عليرضا گلي و باباي خوبش سالم و شاد زندگي كنين و اين روزا جشن بگيرين
مامان ریحانه
31 تیر 94 10:07
سلام بهجت جون سالگرد ازدواجتون با تاخیر مباااااااااااااارک ببخش دیر اومدم شهرستان بودم و دسترسی به نت زیاد برام مقدور نبود خوشبختی روز افزونت رو آرزومندم چه خوب که مراسم عروسی خوبی داشتی انشالله که همه ی ایام بر وفق مرادت باشه فدای شایان جون که خوب بلده چه جوری خودشو سرگرم کنه چه سازه ی قشنگی بهجت جون این روزا خیلی مراقب خودت باش میبوسمت عزیزم شایان جون نازو خیلی ببووووووووووووووس
مامان بهی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی دلم واست تنگ شده بود نازنین گلی خوبه از طرف من یک بوس حسابی بکنش مسافرت خوش گذشت؟ چشم حتما مواظب هستم خداراشکر دارم بهتر میشم
آنیتا
12 مرداد 94 11:37
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامانِ نی نی ها
19 مرداد 94 9:43
سلام. ممنونم عزیز دلم. دعا کن همه چی خوب پیش بره
مامان بهی
پاسخ
عزیزم اصلا نگران نباش اینا هدیه های خدان و امام رضا مطمین باش همه چیز خوب پیش میره استرس به خودت راه نده
کیان
21 مرداد 94 15:40
خاله مامان بابای من هم سال 89 با هم عقد کردند ولی فکر کنم شما خیلی از مامان بابای من زرنگ تر بودید خاله که دومیشم آوردید
مامان بهی
پاسخ
اره خاله فقط تو این کار زرنگ بودم
مامان شادمهر کوچولو
1 شهریور 94 16:24
سالگرد ازدواجتون مباااااااااارک انشالله صدها سال کنار هم خوش و سلامت زندگی پر از عشق و تجربه کنین
مامانه شایلین
29 آبان 94 11:34
شالگرد ازدواجتوووون مبارک خانووومی!! البته با تاخیر