شايان جونشايان جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
باران جونباران جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

شایان نی نی

مریضی شایان

1393/6/20 9:57
نویسنده : مامان بهی
761 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بردمت دكتر الهي بميرم گفت تمام داخل دهانت پر از تب خاله خيلي گفت دردش عذاب آوره خيلي ماماني اذيتي الهي بميرم شبا تا صبح بيداري و اذيتي همش گريه ميكني منم با شما گريه مي كنمگریه كاش ماماني من به جاي شما مريض شده بودم خدايا گفت 8 روز طول ميكشه خوب بشي هيچي نميتوني بخوري حتي شير خيلي نگرانتم خيلي . تو رو خدا واسه پسرم دعا كنين زودتر خوب بشهخستهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانى عسل
1 مهر 93 5:01
الهى بمىرم.انشالله زودى خوب شى خاله جون
مامان بهی
پاسخ
سلام خاله جون ممنون كه بهم سر زدين ديگه خوب شدم لينك شدي عزيزم
مامانى عسل
1 مهر 93 12:52
الهى بمىرم من از اىن واکسنا متنقرم بچه هارو ادىت مى کنن هرچند ىه جوراىى لازمن.خداروشکر ادىت نشدى خاله جون
مامان بهی
پاسخ
خدا نكنه خاله جون مامان منم بدش مياد ولي ميدونه واسم لازمه واسه همين با ناراحتي منو برد خداراشكر تمام شد اميدوارم واسه ني ني شما هم به اين خوبي تمام بشه
مامان روژینا
1 مهر 93 13:02
ایشالا زود زود خوب شی جیگر خاله
مامان بهی
پاسخ
سلام خاله جون مرسي ديگه خوب شدم ديروزم واكسنما زدم خداراشكر زياد اذيت نشدم روژينا گلي را ببوس