شايان جونشايان جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
باران جونباران جون، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

شایان نی نی

عكس

1393/10/6 10:21
نویسنده : مامان بهی
441 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماماني امروز آمدم با يك عالمه عكس ديروز هاردي كه عكسا توشه پيدا كردم و يك سري عكساي گل پسري را پيدا كردم ميخوام واست بذارمشون اول از همه عكس هاي تايلند يعني ارديبهشت 1393 

اينجا تو مسير ايستاده بوديم ناهار خورديم 

اينجا  فرودگاه امام خميني 

تازه رسيديم بانكوك تو اتوبوسي كه امده بود دنبالمون هستيم كه ببرنمون هتلمون

 

در لابي هتل ايستين منتظريم اتاق را تحويل بگيريم

شب اول و شام در كشتي

روز دوم سافاري ورد

موهات هميشه از گرما اينجوري بودن 

اينم عكس كيميا در ساحل پاتايا

الهي قربونت برم با عكسات ميخوام هر روز يكم از عكساي قبلتا بذارم تا تولدت كه تو فكرم چيكار كنم و  چطوري جشن واست بگيرم ميخوام تلافي يلدا را هم واست در بيارم دوستت دارم عزيز مامان اينقدر ماماني باهوشي هر چيزي را راحت ياد ميگيري كافي ما يك چيزي را بگيم شما فوري يادش مي گيري قربونت برم 

 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان ریحانه
6 دی 93 10:35
به به چه عکسای قشنگی پس شایان کوچولوی ما تایلند هم رفته و حسابی بهش خوش گذشته امیدوارم همیشه سفرای قشنگ قشنگ بری و عکسهای قشنگ قشنگ برامون بذاری عزیز دل خاله
مامان بهی
پاسخ
مرسي خاله جون خيلي خوشحالمون مي كني كه هميشه بهمون سر ميزني بله خاله تايلند رفتم خيلي خيلي هم پسر خوبي بودم مامانم از تو هواپيما ميترسيد كه من اذيتش كنم كه اونجا هم خوابيدم و در كل پسر خوبي بودم
مامان شادمهر کوچولو
10 دی 93 9:00
خیلی قشنگ بودن انشالله همیشه در کنار هم برید سفرهای خوب اینجوری
مامان بهی
پاسخ
مرسي خاله جون همچنين شما و شادمهر كوچولو